Komunikaty


 

 

W związku ze zwiększoną migracją uczniów pomiędzy szkołami oraz licznymi zapytaniami o możliwość organizacji nauki języka obcego innego niż tylko angielski, od nowego semestru będziemy starać się o podział klas na grupy językowe. W związku z powyższym planujemy uruchomić grupę z:

 

  • j. angielskim,
  • j. niemieckim,
  • j. rosyjskim,

 

Prosimy Was o określenie, jaki język preferujecie. Istnieje możliwość uczęszczania na więcej niż jeden. Osoby, które nie określą grupy, do której chcą być przypisani, zostaną ulokowane w grupie z j. angielskim.

 

____________________________________________________________________________ 

Drodzy uczniowie,

 

W najbliższym czasie planujemy zorganizowanie kursu języka niemieckiego. Obecnie jesteśmy w trakcie zbierania grupy chętnych.

 

  • Startujemy od podstaw (A1)
  • Warunkiem uruchomienia kursu jest zebranie grupy 10 osób.
  • Zajęcia odbywałyby się w szkole, po sobotnich lekcjach.
  • Koszty zamierzamy zamknąć w kwocie 25-30 zł za lekcje.

 

Jeśli jesteście chętni, dajcie nam znać. Pozwoli nam to na podejmowanie dalszych działań.

 

__________________________________________________________________

Zjazd w dniu 28 (sobota)  styczeń

klasy 1 i 2  godz. 9:00 

 

Klasa 1                                 Klasa 2

j. angielski                                j. polski

j. angielski                                j. polski

WOS                                        j. polski

j. polski                                    j. angielski

j. polski                                    j. angielski

j. polski                                    WOS

 

 _____________________________________________________________

 

 

UWAGA Klasa 1 i 2 LO

 

21 styczeń (sobota)

 

Wyjście klasowe w ramach zajęć (historia + angielski).

 

Zamiast zajęć w budynku szkoły wychodzicie grupą zorganizowaną do Muzeum Martyrologii Wielkopolan Fort VII Wielkopolskiego Muzeum Niepodległości. 

 

Spotykamy się pod bramą Fortu VII  - wejście do fortu od ulicy Polskiej. Zbiórka godz.: 09:30. 

 

Po zakończeniu zwiedzania nie uciekacie do domu! Udajecie się z nauczycielami na kawę, gdzie omówicie cel wyjścia i wnioski dotyczące odbytej lekcji. Za kawę płaci sponsor, którego pozyskaliśmy, więc nie ponosicie kosztów w tym przedmiocie. 

 

Bilety oraz wynajęcie przewodnika finansujemy ze środków szkoły, co oznacza, że nie płacicie za bilet. Dlatego osoby, które nie potwierdzą nam przybycia oraz nie dotrą punktualnie w wyznaczone miejsca, będą opłacać bilety we własnym zakresie. 

 

 

To nie jest skomplikowane. Prosimy, abyście byli przybyli punktualnie, gdyż musimy wiedzieć ilu faktycznie was będzie i kupić dla Was bilety.

 

 

________________________________________________________________

 

Wszystkim przybyłym na sobotnie zebranie serdecznie dziękujemy.

 

Cieszy nas to, że rozumiecie rzeczywistosć w jakiej nas ulokowano i mimo przeciwności jesteście z nami. To motywuje nas do dalszej pracy i poszukiwania rozwiązań. 

 

Jeśli macie jakieś pomysły piszcie, podpowiadajcie.

 

_______________________________________________________________  

 

 

Najbliższy zjazd dla Liceum będzie mieć następujący charakter:

 

21 stycznia 

 

klasa 1 - zajęcie odbędą się w terenie                     od godz. 10:00

klasa 2 - zajęcia odbędą się w terenie                     od godz. 10:00

 

klasa 3 - zajęcia odbywają sie w budynku szkoły      od godz. 9:00

Klasa 4 - zajęcia odbywają się w budynku szkoły      od godz. 9:00

 

Nad szczegółami najbliższego zjazdu o charakterze wyjścia klasowego będziemy pracować we wtorek. Dlatego klasy 1 i 2 o ostatecznych planach powiadomimy telefonicznie - prosimy o odbieranie telefonów. 

 

 

__________________________________________________________________

Drodzy Uczniowie, w związku z końcem semestru zimowego i zbliżającym się semetrem letnim czekamy na Wasze sugestie dotyczące organizacji zajęć w nowym semestrze.

 

Macie pomysły na modyfikacje zajęć, organizację dodatkowych zjazdów czy zwiększenie ilości godzin z danego przedmiotu? A może chcielibyście coś zmienić w naszej szkole? Piszcie do nas, każda opinia, sugestia czy pomysł będzie z pewnością przez nas analizowany. Zależy nam na wspólnym tworzeniu Szkoły. 

 

 

__________________________________________________________________

OSTATECZNY  TERMIN  ZALICZENIA  POPRAWEK

z roku szkolnego 2021/22

 

Przypominamy, że 30 grudnia upływa ostateczny termin zdania egz. poprawkowych przez osoby będące na tzw. warunku - bez względu na formę i tryb nauki.

 

Uczniami na tzw. warunku są ci wszyscy, którzy nie przystąpili w minionym roku szkolnym do egzaminów końcowych, nie złożyli prac zaliczeniowych, a które warunkowo zostały promowane do klasy wyżej.

 

Osoby, które nie zaliczyły egzaminów w roku szkolnym 2021/22 i które postanowiły nie przystępować do poprawek w terminach wyznaczanych przez szkołę począwszy od sierpnia 2022, będą ustawowo cofnięte do klasy, którą powinny powtarzać.

 

 

_________________________________________________________________

Dogodna lokalizacja
Dogodna lokalizacja

Jak przetrwać sesję i nie zwariować?

 

Nieuchronnie nadszedł czas, aby ogłosić sesję egzaminacyjną. Dla wielu z naszych Uczniów będzie to pierwsza sejsa w naszej szkole dla pozostałych - egzaminy na nowych zasadach. Podpowiadamy Wam, co należy zrobić, aby bezboleśnie przetrwać ten czas. 

 

 

 

NIKOMU Z NAS NIE ZALEŻY NA TYM, ABY WYSTAWIAĆ OCENY NIEDOSTATECZNE, ALE MUSICIE DAĆ NAM SZANSĘ NA TO, ABY OCENIĆ EFEKTY WASZEJ PRACY. 

 

 

1. Sprawdź swoją pocztę. Prawdopodobnie już wysłaliśmy Tobie maila zapraszającego na platformę dropbox. Jeśli nie otrzymałeś/łaś zaproszenia to najprawdopodobniej: 

- zalegasz z opłatami za szkołę powyżej 2 miesiecy lub 

- nie mamy Twojego maila lub

- mamy Twojego maila, ale bez grafologa nie jesteśmy w stanie rozszyfrować jego nazwy

 

2. Zaloguj się na dropboxa. Znajdziesz na nim materiały z zajęć oraz tematy prac zaliczeniowych. Przedmioty są pogrupowane w foldery. Jeśli któryś jest pusty, nie panikuj. Albo nie zdążyliśmy wszystkiego uzupełnić, albo nauczyciel nie dostarczył nam materiałów. 

 

3. Pobierz tematy prac i zabierz się do pisania. Pamiętaj, że oceniamy prace autorskie. Plagiat jest z automatu odrzucany. Wolimy oceniać słabą pracę naszego ucznia niż najlepszą pracę pobraną z internetu :)   

 

4. Odeślij nam pracę na maila egzaminy.lupus@gmail.com lub przynieś do sekretariatu szkoły. Możesz też wysłać ją listem standardowym. Ważne, aby Twoja praca wpłynęła do nas do końca grudnia

 

5. Nie możesz czegoś znaleźć? Coś jest niejasne? Skontaktuj sie z nami jak najszybciej. Podczas rozliczania półrocza nie zapomnimy o Twoich egzaminach więc przemilczenie problemu nie będzie skutecznym sposobem na jego rozwiązanie. Pomożemy Tobie uporać się z przeszkodami o ile będziemy o nich wiedzieć i dasz nam szanse, aby to zrobić. 

 

 

 

 _____________________________________________________________

 

 

 

UWAGA

 

Na terenie szkoły zaginął Mikołaj. Poszukiwane są również śnieżynki i inni pomocnicy. Znalazcę czeka nagroda.

 

Prosimy o wzmożoną uwagę i informowanie nas, jeśli ktoś z Was go zauważy.

 


_________________________________________________________________________

 

 

Ogłaszamy konkurs

na dekoracje świąteczne i ozdoby choinkowe

 

Do wygrania kosze pełne słodkości :)

 

 

 

 

 

 

Regulamin konkursu na dekoracje świąteczne i ozdoby choinkowe
1. Organizatorem konkursu są Prywatne Szkoły LUPUS
2. Konkurs rozpoczyna się 25.11.2022 r. i trwa do 17.12.2022r. do godz. 15:00
3. W konkursie mogą brać udział uczniowie wszystkich szkół i kierunków LUPUS .
4. Praca konkursowa ma mieć formę dekoracji świątecznej lub ozdoby choinkowej wykonanej w
dowolnej technice plastycznej.
5. Każdy uczestnik może wykonać jedną pracę konkursową.
6. Prace przekazane na konkurs muszą być pracami własnymi, wykonanymi samodzielnie
7. Nie przyjmujemy prac zbiorowych.
8. Każda praca powinna być opatrzona danymi: imię, nazwisko, Szkoła, Klasa.
9. Prace należy przynieść w godzinach otwarcia sekretariatu do dnia 17.12.2022
10. Oceny prac dokona komisja powołana przez Organizatora Konkursu.
11. Rozstrzygnięcie komisji jest ostateczne (nie przysługuje odwołanie).
12. Kryteria oceny: samodzielność wykonania, trafność doboru tematu prac, oryginalność, walory
artystyczne, jakość i stopień trudności wykonania.
13. Prace niespełniające wymogów regulaminowych nie będą oceniane.
14. Ogłoszenie wyników nastąpi 18.12.2022 r. na stronie szkoły: www.szkolylupus.pl.
15. Autorzy 3 najlepszych prac otrzymają nagrody rzeczowe w postaci koszy słodyczy.
16. Dane osobowe uczestników pozyskane są wyłącznie do celów konkursu.
17. Prace zgłoszone do konkursu nie będą zwracane autorom i przechodzą na własność Organizatora.
18. Biorąc udział w konkursie uczestnik akceptuje w całości jego regulamin.

 

_________________________________________________________________________________

 

Aktywizujące metody nauczania
Aktywizujące metody nauczania

Trwa konkurs* Poleć naukę w Szkole LUPUS

 

Polecanie się opłaca! Odbierz kartę konkursową. Polecaj nas swoim znajomym. Za każdą zapisaną osobę z Twojego polecenia odbierasz naklejki, które wymieniasz na nagrody.

 

 

 

 

W puli nagród m.in.

1. Bilety dla 2 osób na dowolną formę rozrywki.

2. Usługi kosmetyczne, fryzjerskie lub miesięczny karnet na dowolną aktywność sportową.
3. Bony o wartości 300, 400 i 500 zł do wybranego przez Polecającego sklepu.
4. Wysokiej klasy słuchawki, dyski zewnętrzne i inny sprzęt elektroniczny.
5. Wysokiej klasy sprzęt AGD.
6. PlayStation.

7. Nocleg dla 2 osób w dowolnym hotelu w Polsce.
8. Elektryczne hulajnogi i deskorolki.

 

*Szczegóły konkursu określa regulamin dostępny na stronie szkoły oraz w sekretariacie.

 

_______________________________________________________________________