Liceum


 

Zasady rekrutacji do Liceum Ogólnokształcącego

 

 LO 3 lata (po ZSZ) lub 4 lata (po SP lub GIMN.)

 

 

I. Kiedy się zapisać? 

 

Dla osób rozpoczynających naukę:

 

I    nabór   rozpoczyna się 1 czerwca i trwa do 31 sierpnia.

II  nabór* rozpoczyna się 1 września i trwa do 15 października.

 

III nabór tzw. zimowy** rozpoczyna się 2 stycznia i trwa do 15 lutego.

 

Dla osób migrujących z innej szkoły: 

 

Poza powyższymi terminami możliwe jest przyjęcie ucznia w trakcie roku szkolnego o ile kontynuował wcześniej naukę w innej szkole. Rekrutacji w trakcie roku szkolnego dokonuje się w drodze indywidualnych ustaleń z dyrektorem szkoły w zależności od sytuacji ucznia i organizacji roku szkolnego - szkoła nie ma obowiązku przyjmowania ucznia w trakcie trwania roku szkolnego.

 

II. Jak się zapisać? 

 

Zgłoszenia dokonuje się:

  • osobiście w siedzibie szkoły,
  • drogą elektroniczną na nasz adres e-mail: rekrutacja.lupus@gmail.com     

   (dokonujesz rezerwacji miejsca, zaś na dostarczenie dokumentów masz 30 dni).

  • on-line proces rekrutacji oraz podpisanie umowy dokonamy zdalnie, 
  • w wyznaczonym miejscu umawiając wizytę z przedstawicielem szkoły.

 

III. Od czego zacząć? 

 

  • Zapoznaj się z ofertą szkoły. 
  • Wybierz tryb nauki, jaki Tobie odpowiada.
  • Wybierz klasę, do której chcesz się zapisać 

       (jeśli ukończyłeś szkołę zawodową nie dłużej niż w ciągu ostatnich 3 lat,

       możesz aplikować o przyjęcie do 2 klasy).

  • Wybierz profil tj. ogólny lub jako opcja dodatkowa: psychologiczny, matematyczny, językowy itd.

 

IV. Pozostały formalności:

 

Przyjmowanie osób pełnoletnich:

 

  • złożenie wypełnionego podania o przyjęcie do szkoły

      (wniosek dla osób pełnoletnich znajduje się w zakładce do pobrania),

  • dostarczenie świadectwa ukończenia szkoły: podstawowej, gimnazjum lub zasadniczej szkoły zawodowej / branżowej I stopnia (oryginał),
  • 1 zdjęcie,
  • dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej,
  • okazanie dowodu osobistego (do wglądu),
  • podpisanie umowy,
  • złożenie wniosku o wydanie legitymacji. 

 

 Przyjmowanie osób niepełnoletnich:

 

  • złożenie przez opiekuna prawnego podania o przyjęcie do szkoły 

      (podania dla nieletnich dostępne są wyłącznie w sekretariacie).

  • podpisanie umowy z opiekunem prawnym nieletniego. 
  • pozostałe dokumenty jak w przypadku osób pełnoletnich.

 

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji

prosimy o kontakt  w godzinach pracy szkoły.

 

*o ogłoszeniu drugiego naboru decydują wolne miejsca.

** o ile zostanie utworzona klasa zimowa.