Rekrutacja - zasady ogólne


Zapisy online:

 

1. Pobierz wniosek ze strony (zakładka do pobrania).

2. Prześlij na e-maila szkoły:

    - wypełniony i podpisany wniosek,

    - potwierdzenie wniesienia opłaty rekrutacyjnej,

    - skan świadectwa ukończenia ostatniej szkoły lub klasy.

3. Wniosek razem z oryginałem świadectwa i 2 zdjęciami legitymacyjnymi prześlij do nas pocztą lub dostarcz osobiście najpóźniej w dniu pierwszych zajęć. 

 

 

 Zapisy w siedzibie szkoły:

 

Chcesz nas odwiedzić osobiście? To miło z Twojej strony. Zrobimy Tobie kawę i pomożemy wypełnić dokumenty. Wprawdzie pracujemy codziennie, ale czasem musimy odwiedzić urzędy, pocztę i inne instytucje. Na te zadania przeznaczamy poniedziałki i piątki. Dodatkowo z powodu odgórnych ograniczeń wejść na teren szkoły nie ryzykuj "odbijania się" od drzwi. Zanim przyjedziesz najpierw umów swoje spotkanie.  

 

1. Umów telefonicznie dzień i godzinę swojej wizyty.

2. Pobierz wniosek ze strony (zakładka do pobrania). Jeśli to możliwe - wypełnij go w domu. W razie problemów nie martw się, pomożemy Tobie na miejscu. 

3. W siedzibie szkoły składasz:

   - wniosek o przyjęcie do szkoły,

   - oryginał świadectwa ostatniej szkoły lub ukończonej klasy,

 - uiszczasz opłatę rekrutacyjną (płatność kartą) lub okazujesz dowód jej wniesienia - np. potwierdzenie przelewu. 

 

Bez względu na sposób rekrutacji musisz podpisać umowę ze szkołą. Jej wygenerowanie zajmie nam trochę czasu dlatego nie odkładaj zapisania się do ostatniej chwili tym bardziej, jeśli zależy Tobie na otrzymaniu zaświadczenia o pobieraniu nauki.