Policealna
Zasady rekrutacji do Szkoły Policealnej
Pierwszy nabór rozpoczyna się 1 czerwca i trwa do 31 sierpnia.
Drugi nabór rozpoczyna się 1 września i trwa do 15 października.
(o ogłoszeniu drugiego naboru decydują wolne miejsca)
Zgłoszenia dokonuje się:
- osobiście w siedzibie szkoły
- drogą elektroniczną na nasz adres e-mail: rekrutacja.lupus@gmail.com
(dokonujesz zgłoszenia imiennego, zaś na dostarczenie dokumentów masz 30 dni)
Warunkiem przyjęcia do szkoły jest:
- złożenie wypełnionego podania o przyjęcie do szkoły (wniosek w zakładce do pobrania),
- świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał),
- 2 zdjęcia (1 zdjęcie jeśli uczeń rezygnuje z posiadania legitymacji)
- dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej 50zł
- opłacenie czesnego (czesne wnosi się do 10 dnia każdego miesiąca)
- okazanie dowodu osobistego (do wglądu)
- podpisanie umowy oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.