Policealna
Zasady rekrutacji do Szkoły Policealnej
Pierwszy nabór rozpoczyna się 1 czerwca i trwa do 31 sierpnia.
Drugi nabór* rozpoczyna się 1 września i trwa do 15 października.
Poza powyższymi terminami możliwe jest przyjęcie ucznia w trakcie roku szkolnego. Rekrutacji w trakcie roku szkolnego dokonuje są w drodze indywidualnych ustaleń z dyrektorem szkoły w zależności od sytuacji ucznia.
Zgłoszenia dokonuje się:
- osobiście w siedzibie szkoły,
- w wyznaczonym miejscu umawiając wizytę z przedstawicielem szkoły,
- drogą elektroniczną na nasz adres e-mail: rekrutacja.lupus@gmail.com
(dokonujesz zgłoszenia imiennego, zaś na dostarczenie dokumentów masz 30 dni).
Warunkiem przyjęcia do szkoły jest:
- złożenie wypełnionego podania o przyjęcie do szkoły (wniosek w zakładce do pobrania),
- świadectwo ukończenia szkoły średniej (oryginał),
- 2 zdjęcia,
- dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej,
- okazanie dowodu osobistego (do wglądu),
- podpisanie umowy.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.