Studium
Zasady rekrutacji do Studium
Pierwszy nabór rozpoczyna się 1 czerwca i trwa do 31 sierpnia.
Drugi nabór* rozpoczyna się 1 września i trwa do 15 października.
Poza powyższymi terminami możliwe jest przyjęcie ucznia w trakcie roku szkolnego. Rekrutacji w trakcie roku szkolnego dokonuje są w drodze indywidualnych ustaleń z dyrektorem szkoły w zależności od sytuacji ucznia.
Zgłoszenia dokonuje się:
- osobiście w siedzibie szkoły
- drogą elektroniczną na nasz adres e-mail: rekrutacja.lupus@gmail.com
(dokonujesz zgłoszenia imiennego, zaś na dostarczenie dokumentów masz 30 dni)
Warunkiem przyjęcia do studium jest:
- złożenie wypełnionego podania o przyjęcie do studium (wniosek w zakładce do pobrania),
- w zależności od kierunku świadectwo ukończenia szkoły średniej lub zawodowej (oryginał),
- 3 zdjęcia (1 jeśli słuchacz rezygnuje z posiadania legitymacji i indeksu)
- dowód wniesienia opłaty rekrutacyjnej
- opłacenie czesnego (czesne wnosi się do 10 dnia każdego miesiąca)
- okazanie dowodu osobistego (do wglądu)
- podpisanie umowy oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych (RODO)
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt z sekretariatem szkoły.