Sekretarka


Profesjonalna sekretarka 

 

Sekretarka to jedna najważniejszych osób w firmie, która skupia w sobie profesjonalizm zawodowy, kompetencje społeczne i funkcję reprezentacyjną. W większości przypadków to właśnie sekretarka jest pierwszą osoba, z którą mają kontakt kontrahenci i najczęściej wchodzącą z nimi w interakcję.

 

Obecnie to jeden z najbardziej pożądanych zawodów, bez którego nie może funkcjonować żadna większa firma, zaś wymogi stawiane sekretarkom nierzadko są na równi z kwalifikacjami dyrektorów. W końcu sekretarka jest prawą ręką kierownika, prezesa czy dyrektora danej jednostki.

 

Wiedząc jak bardzo odpowiedzialnym jest stanowisko sekretarki dokładnie zaplanowaliśmy nasz kurs dzieląc go na odpowiednie panele tematyczne:

 

1. Panel psychologiczny, podczas którego dowiesz się, jak „sprzedać” siebie czyli kreowanie własnego wizerunku oraz jak rozwiązywać sytuacje konfliktowe – praca z tzw. trudnym klientem.
2. Podstawowe zagadnienia związane z marketingiem. W tej części dowiesz się, jak zadbać o wizerunek firmy, miejsce własnej pracy czy przygotować ogłoszenia i podjąć działania marketingowe.
3. Część administracyjna, podczas której nauczymy Cię redagowania pism, nadawania im sygnatur oraz obiegu dokumentacji w firmie.
4. Czynności sekretarskie to głównie umawianie spotkań, układanie harmonogramów, prowadzenie kalendarza spotkań czy właściwe planowanie pracy własnej. W tym celu niezbędnym okaże się obsługa excela.
5. Panel prawny, którego podstawę stanowi poznanie przepisów o ochronie danych osobowych i archiwizacji dokumentów.

 

Praca sekretarki to bardzo szerokie spectrum obowiązków i umiejętności. W każdej branży będzie się ona wiążać z odmiennymi obowiązkami i zasobem wiedzy. Nie można poznać metodyki tej pracy na weekendowym kursie on-line. Dlatego nasz kurs obejmuje podstawowe zagadnienia umożliwiające ubieganie się o pracę na tym stanowisku.


Coraz bardziej złożone zagadnienia poznasz na naszych kolejnych kursach.